Форма входу
Раді вітати:Гість

Пошук

Меню сайту

Заявки в ДНЗ
  • Порядок набору дітей до дошкільних навчальних закладів міста Добропілля
  • Заявка в ДНЗ
  • Список дітей,які потребують місця в ДНЗ

  • Виставка
  • Віртуальна виставка-презентація «Патріотизму не вчать, його виховують-2015» м.Добропілля
  • Експозиція закладів освіти
  • Експозиція методичної служби міста
  • Виставка "Місячник педагогічної маїстерності""

  • Доступ до публічної інформації

    Категорії розділу
    ІІI міська Віртуальна виставка-презентація [6]
    Наші файли [8]
    Накази [42]
    Вечірня школа [12]
    Гімназія [42]
    Інтернат [31]
    Школа №3 [41]
    Школа №4 [42]
    Школа №5 [24]
    Школа №6 [10]
    Школа №7 [43]
    Школа №8 [47]
    Школа №9 г. Білицьке [44]
    Школа №10 г. Білицьке [68]
    Школа №11 с.Водяне [32]
    Школа №13 [29]
    Школа №14 [13]
    Школа №15 [29]
    Школа №16 [40]
    Школа №17 [36]
    Школа №18 [35]
    Школа №19 [67]
    ДНЗ №3 „Сонечко” [18]
    ДНЗ №4 „Ластівка” [40]
    ДНЗ №6 „Світлячок” [7]
    ДНЗ №9 "Тополька" [10]
    ДНЗ №15 „Малятко” [20]
    ДНЗ №16 „Берізка” [20]
    ДНЗ №19 "Сонечко" м. Білозерське [15]
    ДНЗ №24 „Росинка” м. Білозерське [5]
    ДНЗ №25 „Радість” [25]
    ДНЗ №27 „Ромашка” [32]
    ДНЗ №29 „Джерельце” [8]
    ДНЗ №34 „Вуглик” [30]
    ДНЗ №35 „Казка” [24]
    ДНЗ №36 „Пролісок” [12]
    ДЮСШ [96]
    ЦДЮТ [70]
    СЮТ [9]
    Програми [0]
    IV Міжнародна виставка Сучасні заклади освіти [26]
    ДНЗ № 12 «Дзвіночок» [31]
    ДНЗ №31 "Малятко" [4]
    Заявки та черга в ДНЗ [23]
    Виставка "Місячник педагогічної маїстерності" [3]

    База всіх підприємств та державних закладів м.Добропілля
    База всех предприятий и гос. служб г.Доброполья

    Головна » Файли » Школа №5

    СПЕЦИФІКА РОБОТИ
    03.05.2012, 14:58

    СПЕЦИФІКА  РОБОТИ

     

    Навчання – лише одна з пелюсток

    тієї квітки, яка зветься виховання

    В. Сухомлинський

     

             Провідною ідеєю відкриття ліцею була думка про те, що цей заклад має стати школою розвитку і саморозвитку особистості.

             Педагогічна парадигма, яку за основу взяв НВК, спрямована на створення умов для самореалізації особистості в різних видах діяльності.

             З самого початку педагогічний колектив спрямував свою діяльність на розробку стратегії, яка дозволяє активно розвивати потенціал кожної особистості. Практикою роботи НВК доведено, що  навчання і виховання може бути ефективним лише в умовах і межах такої парадигми освіти, яка враховує рівень розвитку індивідуальних здібностей школярів, коли ведеться розробка і реалізація програм індивідуального розвитку і саморозвитку учня, навчально-виховний процес має практичну спрямованість і забезпечується висока культура діалогу між учнями та педагогами, посилюється роль самостійної роботи учнів, ведеться не тільки відслідковування результатів по впровадженню заохочень.

    Самоактуалізація особистості – головна задача педагогічної підтримки учнів  в умовах особистісно-орієнтованого навчально-виховного процесу.  Самоактуалізація за визначенням Маслоу - це прагнення людини стати тим, чим вона може бути. Це повне використання самою людиною її талантів, здібностей, можливостей.

                    В тому й полягає завдання педагога НВК: помітити ті малі  зміни, прояви, що відбуваються в особистості учня і переконати цього учня в значущості і цінності цих проявів його індивідуальності.

                   Важливим для самоактуалізації є наявність середовища, в якому ліцеїст, учень НВК або  звичайної загальноосвітньої школи зміг би задовольнити потребу  у праці, цікавій значущій діяльності,  реалізувати свої інтереси, відчути важливість їх не тільки для себе, а й для оточуючих.

                    Можливість задоволення і розвитку  потреби у перетворюючій діяльності передбачає таку організацію освітнього середовища, коли учні можуть здійснити свій особистісний розвиток шляхом практичної участі у дослідницькій роботі.

                   Тільки особистісно-орієнтоване освітнє середовище створює комплекс можливостей для кожного ліцеїста, учня стимулює максимальну його самовіддачу.

                   Можливість задовольнити і розвити потребу у самостійному упорядкуванні індивідуальної картини світу передбачає таку організацію освітнього середовища, коли учні мають змогу зустрічатися з цікавими людьми, вільно дискутувати про глобальні, державні та регіональні проблеми. Актуалізація подібних міркувань дозволяє молодій людині усвідомити своє місце під сонцем, будувати реалістичні і разом з тим високі плани відносно свого майбутнього.

                   Процеси самопізнання і саморозвитку за  сприятливих умов допомагають ліцеїстам відкрити, усвідомити власне "Я”. Учень вперше стає суб'єктом не тільки життєдіяльності, але й  суб'єктом саморозвитку, автором і творцем своєї біографії. Відбувається відкриття себе в новій якості, пізнання, розуміння окремих рис, властивостей свого характеру. Орієнтація на майбутнє призводить до переосмислення сьогодні і визначає головний характер саморозвитку: "Чого я прагну?”, "Які особистісні риси і  можливості має для досягнення поставленої мети, для втілення мрії?”. В результаті  виявляються задіяними всі механізми самопізнання і саморозвитку. Власне, саморозвиток здійснюється не тільки в плані самостворення, але й, частіше, в планах  самовдоскона-лення.

     Одне з головних завдань, що постають перед ліцеєм, а відтепер і НВК – формування в учнів соціального досвіду, готовності до нових демократичних відносин  у суспільстві. За час перебування  в ліцеї учням необхідно не тільки одержувати знання, але й засвоїти нові соціальні ролі, моральні норми і цінності.

                    Куратор, вчитель - предметник  – це ті люди, які ведуть вперед. Люди, які завжди поруч, підкажуть, допоможуть  в скрутну хвилину, а в щасливу – разом з учнем порадіє, повідає нові горизонти, які потрібно відкрити разом.

    Завдання педагога познайомити учнів із видами людських потреб, необхідністю їх коригувати ( викоріняти погані звички і культивувати  корисні).  

               Провідне місце в педагогічній системі ліцею відведено обдарованому ліцеїсту. Розвиток його творчої обдарованості є сенсом роботи НВК-ліцею.

           В ліцеї створено систему роботи з обдарованими дітьми .

    Категорія: Школа №5 | Додав: Максим
    Переглядів: 652 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Понравилась новость? Дай знать о ней другим!:)
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Загальноосвітні навчальні заклади

    Дошкільні навчальні заклади

    Hosting Ukraine


    Статистика
    Статистика
    Зараз на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Відвідали за день
    [ Повний Список ]



    Безкоштовний хостинг uCoz