"Імідж навчального закладу”
Анкета для
батьків
1. Як Ви оцінюєте
атмосферу, що панує у навчальному закладі?
А) комфортна ; Б) звичайна; В) казенна
2. Який, на вашу
думку, рівень викладання?
А) високий; Б) добрий; В) середній; Г) низький
3. Ставлення
викладачів до дітей:
А) доброзичливе; Б) байдуже; В) вимогливе
4. Де б ви хотіли
навчати свою дитину?
А) у державній школі; Б) у державній школі з платними
додатковими заняттями; В) у приватній школі; Г) вдома
5. Який режим
роботи школи вас більше влаштовує?
А) 8.00 - 14.00; Б) 8.30 – 14.30; Г) 9.00 – 15.00; Д) інший
(вказати)
6.
Чи вважаєте Ви важливим, щоб Ваша дитина знала кілька іноземних мов?
А) так, обов’язково; Б) бажано; В) не вважаю важливим; Г) не
замислювався
7. Ми, батьки, хочемо, щоб наша дитина,
відвідуючи школу: (цифрами розставте пріоритети)
А) була у безпеці; Б) отримувала хороші знання; В)
розвивалася як особистість; Г) була здоровою, фізично підготовленою; Д)
виховувала характер; Є) навчилася спілкуванню, була комунікабельною; Ж)
навчилася нестандартно мислити; З) вільно працювати з комп’ютером; К) набула
гарних манер; Л) була ерудованою; М) уміла організувати своє життя; Н) оволоділа
основами ділових стосунків; О) володіла різними мовами
8. Ви б хотіли щоб яку школу Ваша дитина закінчила ?
9. Як на
на Вашу, думку чи
потрібні для покращення умов перебування дітей у школі відповідно до сучасності добровільні
батьківські внески?
10. Яку
суму могли би сплачувати особисто Ви?
11. Чи є у
Вас конкретні пропозиції та побажання до відділу освіти, адміністрації школи?
Дякуємо за участь
у анкетуванні!
ПОРАДИ КЕРІВНИКУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СВОГОПРИВАБЛИВОГО ІМІДЖУ В
КОЛЕКТИВІ
будьте зовні привабливим
опануйте мистецтво усної та писемної мови
розробіть конструктивну стратегію поведінки, ефективну
поведінкову техніку й обґрунтовану поведінкову тактику
дотримуйтесь норми службової субординації і вимог культури
ділових взаємовідносин
умійте керувати і володіти собою
своєчасно виконуйте обіцянки. Якщо не змогли виконати – не
виправдовуйтеся, а визначте новий термін і стримайте слово, нехай з деяким
запізненням
будучи впевненим в собі, уникайте самовпевненості
ніколи не забувайте, що ваша думка чи позиція не завжди
найкращі, є й інші думки та позиції, аж ніяк не гірше
будьте терплячі до недоліків людей, якщо ці недоліки не
заважають діяльності навчального закладу
займайтесь тільки тими питаннями, у вирішенні яких ваша
особиста участь обов’язкова
хваліть на людях, осуджуйте віч-на-віч
умійте слухати, майте нескінченне терпіння
відхиляйте непотрібні пропозиції, але тактовно, чемно
не залишайте без ретельного аналізу жоден випадок невдачі чи
збою, промаху
створюйте сприятливий психологічний клімат.
Залишати коментарі до статті і оцінювати статтю можуть
тільки зареєстровані користувачі
Сайт розроблений на базі "Класна Оцінка"
Дистанційне навчання
|